Էվոլյուցիայի տեսությունը | Evolyuciayi Tesutyuny



Գրքեր

Էվոլյուցիայի տեսությունը

Ինչ հիմարություն ասես, որ այսօր երեխաներին չեն պատմում դպրոցներում: Դարվինի տեսությունը և նման այլ հիմարություններ… Նրանք, ովքեր երեխաներին այդ բոլոր հիմարությունները սովորեցնում են, իրենք դրանց չեն հավատում: Սակայն նրանք հիմարացնում են երեխաներին, որպեսզի պատվաստեն նրանց այդ վարակը և հեռացնեն Եկեղեցուց: Մի անգամ նման մի «գիտնական» սկսեց իր հեքիաթները պատմել ինձ. «Ենթադրենք, որ հողի բաղադրության մեջ զանազան միկրոօրգանիզմներ ու բաղադրիչներ կան, որոնք օգտագործելով՝ Աստված ստեղծեց մարդուն…»: «Այսինքն,- ասում եմ,- եթե այդ ամենը չլիներ, ապա Աստված չէ՞ր կարողանա մարդուն ստեղծել: Մի տես, է՜, ի՜նչ դժվար գործ է»: «Բայց եթե ենթադրենք,- շարունակեց նա իր դատողությունները,- որ Նա կապիկին վերցնելով հասցրեց նրան կատարելությա՞ն»: «Լա՛վ,- պատասխանեցի ես,- մի՞թե Աստված չէր կարող Իր կատարյալ ստեղծագործությունը՝ մարդուն, միանգամից, առանց կապիկի ստեղծել: Չէ՞ որ Նա մի ողջ ստեղծագործական օր նվիրեց մարդու արարմանը: Թե՞ Նա պետք է նախ պահեստամասեր գտներ: Մարդու արարման մասին Հոբի մարգարեության մեջ կարդա, որը մենք Ավագ Հինգշաբթի առավոտյան ժամերգությանն ենք լսում եկեղեցում*: Կապիկի մասին այդ բոլոր հեքիաթներն այժմ նույնիսկ գիտութունը չի ընդունում: Քանի՞ տարի է անցել այն օրվանից, երբ մարդը Լուսին թռավ: Դե՞: Իսկ կապիկներն իրենց «էվոլյուցիայի» ողջ ընթացքում նույնիսկ այնտեղ չեն հասել, որ մի անգամ չմուշկով սահեն: Էլ չեմ խոսում այն մասին, որ կապիկը հեծանիվ հնարի և քշի այն: Դու երբևէ չմուշկավոր կապիկ տեսե՞լ ես: Այլ բան է, եթե մարդը վերցնի կապիկին, տանի նրան սահադաշտ և վարժեցնելու շնորհիվ սովորեցնի սահել»: «Այո՛,- չէր կարողանում հանդարտվել իմ զրուցակիցը,- բայց եթե հետևյալ ենթադրությունն անել, որ…»: «Ոչ մի ենթադրություն էլ մի՛ արա,- ասում եմ:- Լռի՛ր ու վերջ: Դա ամենից ապահովը կլինի»:

Էվոլյուցիայի այդ նույն տեսությունը համալսարանական մի պրոֆեսոր էր դասավանդում: Մի անգամ ասացի նրան. «Եթե լոբին խնամես, ապա այն աստիճանաբար ուղղակի ավելի լավ լոբի կդառնա: Սմբուկը խնամքից կդառնա ավելի լավ սմբուկ: Եթե կապիկին կերակրես և խնամես, ապա նա ավելի լավ կապիկ կդառնա: Մարդ դառնալ չի կարող: Եթե սևամորթը սառը երկրներում ապրի և արևի տակ դուրս չգա, ապա նրա մաշկի գույնը մի փոքր կփոխվի: Բայց նա չի դադարի սևամորթ լինելուց»: Իսկ եթե մտածել նաև այն մասին, որ մարդուց, մեր Սուրբ Աստվածածնից Քրիստո՜սն է ծնվել: Իսկ ըստ էվոլյուցիայի տեսության՝ դուրս է գալիս, որ Քրիստոսի նախահայրը կապի՞կն է եղել: Ինչպիսի՜ աստվածանարգություն: Բայց այդ տեսության կողմնակիցները չեն հասկանում, որ Աստծուն են անարգում: Նրանք քար են նետում, և հաշվի չառնելով, թե այդ քարով քանի գլուխ կկոտրվի, պարծենում են. «Ես քարը բոլորից հեռու նետեցի»: Այսօր հենց դրանով են զբաղվում, հիանում են նրանով, ով քարը բոլորից ավելի հեռու կնետի: Բայց թե քանի գլուխ կջարդվի, երբ այն ընկնի դրանց վրա, այդ մասին նման մարդիկ չեն մտածում:

- Հա՛յր, որոշ մարդիկ կարծում են, որ նման տեսությունների օգնությամբ կարելի է հասնել նրան, որ մարքսիստները Եկեղեցուն ավելի մոտ լինեն:

- Սկզբում հնարավոր է, որ մարքսիստները Եկեղեցուն ավելի մոտ կլինեն, բայց հետո «պարտիական կարգով կձուլվեն դրա շարքերին»: Եվ այդ ժամանակ նրանք կսկսեն սահմանել երբ գնալ եկեղեցի, իսկ երբ՝ ոչ, երբ անել այս բանը, իսկ երբ՝ մյուսը: Կսկսեն ամեն ինչ կառավարել, և ի վերջո կասեն. «Իսկ ձեզ ո՞վ ասաց, որ Աստված կա: Աստված չկա: Տերտերները խաբում են ձեզ»: Նման կերպով են մարքսիստներն օգտագործում էվոլյուցիայի տեսության կողմնակիցներին, որպեսզի իրենց ուզածին հասնեն: Իսկ նրանք դա չեն հասկանում: Դեպի բարին հակված մարքսիստները առանց էվոլյուցիայի տեսության էլ Եկեղեցի են գալիս, զղջում են, խոստովանում իրենց մեղքերը: Իսկ նրանք, ովքեր դեպի բարին հակված չեն, միևնույն է, չեն փոխվի:

 

* «Կամ թե դո՞ւ ես, որ կավն առնելով ստեղծեցիր կենդանի արարածին և, խոսուն, զետեղեցիր երկրի վրա» (Հոբ 38:14):

 

Հայր Պաիսիոս Աթոսացու «Ցավով և սիրով՝ ժամանակակից մարդու մասին» գրքից

Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Էմիլիա Ապիցարյանի

 

04.05.18
ԲաԺանորդագրվել
Ընթերցել նաև
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․