Կրքերի մասին

Սովորական մարդիկ մտածում են, թե ինչպես հաճելի անցկացնեն ժամանակը, իսկ ով մի քիչ տաղանդ ունի, մտածում է, թե ինչպես օգտագործի ժամանակը: Հաճելիի ձգտումը կապված է մարդու` երջանկության ձգտման հետ, որովհետև հաճախ մարդիկ, ինչպես որ անտիկ շատ փիլիսոփաներ, երջանկությունը նույնացնում են հաճույքի հետ: Երջանկության գիտության մեծ ուսուցիչ Էպիկուրը մարդկային կարիքները, կրքերը ճիշտ կերպով բաժանել է երեք մասի` 1. բնական և անհրաժեշտ կարիքներ, որոնք չբավարարվելու դեպքում տանջանք են պատճառում` ուտելիք, ապաստարան, հանգիստ, 2. բնական ոչ անհրաժեշտ կարիքներ, ինչպես օրինակ` սեռական կիրքը, սեռական բավարարվածության կարիքը, որը, սակայն, կենսականորեն անհրաժեշտ չէ անձի անհատական գոյության պահպանման համար, 3. ոչ բնական և ոչ անհրաժեշտ կարիքներ, որոնց բավարարումը առավել դժվար է, օրինակ` ճոխություն, շքեղություն և այլն: Նման բաժանում կա նաև եկեղեցական մեր հեղինակներից Առաքել Սյունեցու մոտ, ով ևս բնական կրքեր է համարում քաղցը, ծարավը, քունը, որոնք կամքը չի կարող խափանել: Առաքել Սյունեցին, մոտավորապես կրկնում է Էպիկուրի ասածը, ըստ որի բնական ոչ անհրաժեշտ կարիք է մարմնական ցանկությունը, քանզի հակառակ դեպքում անհնարին կլիներ կուսությամբ ապրելը:

Քրիստոս ապրեց մարդկային բնությանը անհրաժեշտ կրքերով` հեռու մնալով մեղքերից, ինչպես նաև բնական ոչ անհրաժեշտ և ոչ բնական և ոչ անհրաժեշտ կարիքների հակումից և դրանց բավարարումից` Իր օրինակով ցույց տալով, որ մարդը պետք է պարզապես օգտվի մարմնականից և հաճույք ստանա հոգևորից:

 

Տեր Ադամ քհն. Մակարյան

«Քրիստոնեության իսկությունը» գրքից

 

30.06.21
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․