Գրքեր

«Նա չի կարող Աստծուն որպես Հայր ունենալ, ով չունի եկեղեցին որպես մայր»

Եկեղեցու հիմնադիրն ու գլուխը Քրիստոսն է: Նա հիմնել է եկեղեցին և կոչում է մարդկանց մուտք գործել այնտեղ և երկրորդ ծննդյամբ՝ մկրտությամբ, դառնալ Աստծու որդեգիրը: Եկեղեցին Քրիստոսի Մարմինն է (Եփես. 1:22-23; Կող. 1:24),  իսկ հավատավորները՝ այդ մարմնի անդամները: Սուրբ Գրքում կարդում ենք, որ «Տերն օրեցօր ավելացնում էր եկեղեցում փրկվածների թիվը» (Գործք Առ. 2:47): Տերը ցանկանում է բոլոր մարդկանց փրկությունը, և եկեղեցին հիմնել է այդ նպատակով: Եկեղեցին, Ս. Հաղորդությամբ միավորելով Աստծու որդեգիրներին Քրիստոսի հետ, փրկության է առաջնորդում:   

Եկեղեցու հայրերից սբ. Կիպրիանոս Կարթագենացին շատ հակիրճ ու հստակ ասել է. «Նա չի կարող Աստծուն որպես Հայր ունենալ, ով չունի եկեղեցին որպես մայր»: Ինչպես մայրն է սնում իր զավակին կաթով, այնպես էլ եկեղեցին է սնում իր զավակներին սուրբ ընծաներով՝ Ս. Հաղորդությամբ: Ինչպես մայրն է երեխաներին դաստիարակում, այնպես էլ եկեղեցին է իր զավակներին ուսուցանում ճշմարտություն և աստվածահաճո կյանք: Ինչպես մայրն է խնամում իր երեխաներին, այնպես էլ եկեղեցին է պաշտպանում ու զորացնում իր զավակներին աստվածային շնորհների օգնությամբ: Ինչպես մայրն է աղոթում իր զավակների համար, այնպես էլ եկեղեցին չի դադարում աղոթել թե՛ այս և թե՛ հանդերձյալ աշխարհում ապրող իր զավակների համար: Ինչպես մայրն է ձգտում երջանկացնել իր զավակներին, այնպես էլ եկեղեցին կոչված է իր զավակներին առաջնորդել դեպի հավիտենական երանություն:   

Քրիստոսահիմն եկեղեցու անդամները զորանում են՝ Տիրոջ խոսքը կյանքի կոչելով: Համբարձումից առաջ Քրիստոս Իր առաքյալներին ասաց. «Գնացե՛ք, ուրեմն, և բոլոր ժողովուրդներին Իմ աշակերտները դարձրեք: Մկրտեցե՛ք նրանց Հոր, Որդու և Սուրբ Հոգու անունով: Սովորեցրե՛ք նրանց այն բոլոր պատվիրանները, որ տվեցի ձեզ: Եվ ահա Ես ձեզ հետ կլինեմ միշտ՝ մինչև աշխարհի վախճանը» (Մատթ. 28:19-20): Մկրտելու իրավունքը միայն հոգևորականներին է վերապահված, բայց Քրիստոսի բոլոր հետևորդներն իրենց խոսքով ու կյանքով կարող են Տիրոջ խոսքն ուսուցանել:

Որևէ հոգևոր խնդիր ծագելիս որոշները սկսում են հետևյալ արտահայտությունն անել, թե՝ ինչո՞ւ եկեղեցին և հոգևորականները չեն զբաղվում այդ հարցով: Այնինչ եկեղեցին, ինչպես վերը նշեցինք, միայն հոգևորականները չեն և ծագած խնդիրը բոլորի խնդիրն է: Քրիստոնեական հավատքը պաշտպանելու խնդիրը բոլոր քրիստոնյաների պարտավորությունն է, իսկ նման պարագաներում քրիստոնյաները նեցուկ են դառնում հոգևոր սպասավորներին: Ինչպես հրամանատարը չի կարող առանց բանակի իր ծառայությունն իրականացնել, այնպես էլ հոգևորականն՝ առանց Քրիստոսի հետևորդների: Յուրաքանչյուր քրիստոնյայի կոչումն է, իր շնորհների համաձայն, իր լուման ու ներդրումն ունենալ ի նպաստ իր մեծ ընտանիքի՝ եկեղեցու համայնքի: Հավատը կենդանի են պահում գործով և որևէ զոհողությամբ: Ողջ սրտով Աստծուն սիրող անձը Աստծուն ծառայելու բազմաթիվ միջոցներ է գտնում, քանի որ առանց ջանքերի հնարավոր չէ հաճելի լինել Աստծուն: Հանուն Աստծու փառքի գործողը մեծ օրհնությունների և պարգևների է արժանանում: Իսկ Տիրոջ կողմից տրված ամենամեծ պարգևը հոգու փրկությունն է: Ծառայասեր և զոհողության պատրաստ անձը կյանքի է կոչում Տիրոջ հետևյալ պատգամը՝ ավելի երջանկաբեր է տալը, քան առնելը (Գործք Առ. 20:35): Ճշմարիտ հավատը սեր ու ջանքեր է պահանջում: Ավետարանում՝ քրիստոնեական ճշմարիտ կյանքի համապարփակ ուղեցույցում, հստակ գրված է. «Հովհաննես Մկրտչի քարոզչության օրերից մինչև այսօր մարդիկ Երկնքի Արքայությունը ձեռք բերելու համար ուժ են գործադրում, և ուժեղները ձեռք են բերում այն» (Մատթ. 11:12), ուժով, այսինքն՝ ջանքեր գործադրելով: Տերը երբեք չի տալիս մարդուն խաչ, որը նա չի կարող կրել: Բայց եթե անձը բաց է թողնում Տիրոջը ծառայելու հնարավորությունները, ապա բաց է թողնում Երկնային Արքայությանը մոտենալու և Տիրոջը հանդիպելու հնարավորությունները: Մարդ ամեն օր կանգնած է կարևոր ընտրության առաջ՝ ծառայել Աստծուն, թե՞ մարդկության հակառակորդին: Մարդն առավել ժամանակ է տրամադրում իր մարմնին, քան հոգուն, այնինչ կյանքը տրվել է մարդուն, որպեսզի առաջնահերթորեն իր շարժման վեկտորն ուղղի դեպի Աստված: Տիրոջ ակնկալիքն է, որ կյանքի բոլոր ոլորտները ներծծված լինեն հավատքով: Դա հաստատվում է Պողոս առաքյալի հետևյալ խոսքով. «Հետևաբար, թե՛ կերած-խմած ժամանակ և թե՛ ուրիշ որևէ դեպքում, ինչ էլ որ անեք, ամեն ինչ արեք Աստծու փառքի համար» (Ա Կորնթ. 10:31): Եկեղեցու կյանքը քրիստոնյայի կյանքն է, նրա ամենօրյա ջանքերը:

Եկեղեցին ենթադրում է ինչպես ուղղահայաց, այնպես էլ հորիզոնական հաղորդակցություն, և առաջինը չի կարող գոյություն ունենալ առանց երկրորդի, այսինքն՝ Աստծուն հանդիպելու համար մարդիկ պետք է նախ միմյանց հանդիպեն: Եկեղեցու անդամները՝ որպես մեկ ամբողջություն, ջանում են կյանքի կոչել Տիրոջ  պատվիրանները: Այդ ամբողջության մեջ մեկն ուսուցանում է իր խոսքով, մեկը՝ եկեղեցում ծառայելով, մեկը՝ մերձավորին ծառայելով, մեկը՝ իր պարզ քրիստոնեական կյանքով, մեկը՝ հիվանդություններին և վշտերին համբերելով, մեկը՝ անդադար աղոթքով: Այս դեպքում անհավատ անձը, տեսնելով այս կյանքով ապրող քրիստոնյաների փոխադարձ սերն ու աջակցությունը, տեսնում է իրական քրիստոնյայի կերպարը, որի սրտում բնակվում է Տերը. «Ով սիրում է Ինձ, կգործադրի Իմ խոսքերը. Իմ Հայրն էլ կսիրի նրան, և Ես ու Իմ Հայրը կգանք նրա մոտ և կբնակվենք նրա հետ» (Հովհ. 14:23):

 

Կազմեց Կարինե Սուգիկյանը

 

12.05.23
ԲաԺանորդագրվել
Ընթերցել նաև
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․