Երբ հետևում ենք սիրո կրոնին

Քրիստոնեությունը միավորում է մարդուն Աստծու, իր նմանի և ողջ արարչագործության հետ: Նա, ով ճշմարտապես միավորված է Աստծու հետ, չի կարող թշնամության և պառակտման պատճառ դառնալ: Մարդն անգամ ինքն իր հետ է միավորվում միայն Աստծով: Քրիստոս միավորեց բոլորին և խոստացավ. «Որբ չեմ թողնի ձեզ. կրկին կգամ ձեզ մոտ: Շուտով աշխարհն այլևս Ինձ չի տեսնի, բայց դուք կտեսնեք Ինձ, որովհետև Ես ապրում եմ, և դուք էլ կապրեք» (Հովհ. 14:18-19):

Ճշմարիտ քրիստոնյան մեծ ուրախություն է ապրում իր և Աստծու միջև եղած հարաբերությունից, որն իր ազատ և ինքնակամ որոշման արդյունքն է: Նա ձգտում է մտքով միշտ Աստծու հետ լինել և իր սերն արտահայտել Նրա հանդեպ՝ զգուշանալով խախտել իր համար այդքան թանկ կապը: Քրիստոնեական կյանքի էությունը Քրիստոս է, Ով ասաց Իր մասին՝ Ես եմ ճանապարհը, ճշմարտությունը և կյանքը (Հովհ. 14:6): Քրիստոնեական հավատը հավատ է Աստվածորդու մարմնացմանն ու փրկագործությանը, որ տեղի ունեցավ յուրաքանչյուր մեղավորի հանդեպ Աստծու տածած սիրուց:  

Աստվածորդին իր մասին հետևյալ վկայություններն է տվել. «Բայց ես ունեմ Իմ մասին տրված մի վկայություն, որ ավելի մեծ է, քան Հովհաննեսին տրված վկայությունը: Այն գործերը, որ Իմ Հայրն Ինձ տվեց, որ կատարեմ, Իմ կատարած այդ նույն գործերն են, որ վկայում են Իմ մասին, թե Հայրն է ուղարկել Ինձ» (Հովհ. 5:36), «Քննեցե՛ք Սուրբ Գրքերը, քանի որ կարծում եք, թե դրանցով հավիտենական կյանք կունենաք. նույն այդ գրքերն են, որ վկայում են Իմ մասին» (Հովհ. 5:39): Քրիստոսին ընդունողն ամեն ինչ անում է հանուն Աստծու փառքի: Իր անվան և փառքի համար գործողը չի կարող ընդունել Քրիստոսին, Ով ասաց. «Դուք ինչպե՞ս կարող եք Ինձ հավատալ, երբ իրարից եք փառաբանություն ընդունում և չեք փնտրում այն փառաբանությունը, որ գալիս է միակ Աստծուց» (Հովհ. 5:44): Քրիստոս աշխարհ եկավ, որպեսզի մարդու քայլերն անցողիկից ուղղի դեպի անանցը, ոչ թե երկրային կյանքից կտրի, այլ՝ մեղքերից և մոլություններից: Աստծուն չհավատացողը քնեցնում է իր մեջ եղած խիղճը, ճնշում իր մեջ եղած Աստծու պատկերը, սնում սեփական եսասիրությունը և երկրային փառքին ձգտում:

Քրիստոնեական կրոնը սահմանել է Աստծու և մարդկանց հանդեպ կատարյալ սեր ունենալ: Աստծուն սիրել՝ նշանակում է կատարել Նրա պատվիրանները և սիրով վերաբերվել շրջապատող անձանց և փառաբանել Աստծուն, որ շնորհել է բարին արարելու հնարավորություն: Քրիստոնեության մեջ այնքան մեծ դեր ունի սերը, որ այն կոչվում է «սիրո կրոն»: Այդ սերը զուրկ է եսասիրական տարրերից: Հանուն Աստծու և մերձավորի հանդեպ սիրո՝ քրիստոնյան հաղթահարում է իր եսասիրությունն ու տկարությունը, քանի որ սերը փոխակերպում է մարդուն: Սիրող անձն ուրախանում է, իսկ ատողը տանջվում և բազմացնում չարիքը: Պողոս առաքյալը հորդորում է քրիստոնյաներին և ասում. «Միշտ ուրա՛խ եղեք, անդադար աղոթեցեք: Ամեն բանի համար շնորհակա՛լ եղեք, որովհետև Աստված այդ է սպասում ձեզնից, որ միացած եք Հիսուս Քրիստոսին» (Ա Թես. 5:16-18):

Քրիստոնեությունը ոչ միայն ուսմունք է, այլև կենսակերպ, հոգևոր կյանք, ամենօրյա ստեղծագործություն և ուրախություն: Երբ մարդն այն իր կյանքից ներս է ընդունում, առավել լավ է ճանաչում աստվածային մեծագույն սերը. «Աստված այնքան սիրեց աշխարհը, որ մինչ իսկ Իր միածին Որդուն տվեց, որպեսզի նա, ով հավատում է Նրան, չկորչի, այլ հավիտենական կյանք ունենա» (Հովհ. 3:16): Աստվածային ողորմածությունն ու սերն է, որ օգնում է մարդուն հաղթահարել կյանքի մարտահրավերները և գիտակցել, որ ինքն իր օրինակով պետք է վկայի իր հավատի ճշմարտացիությունը: Ոչ մի անկում և մեղք քրիստոնյայի համար վերջնական և անդառնալի չէ, այլ Աստծու սիրուն և ողորմածությանն ապավինելն է, որ թույլ է տալիս քրիստոնյային նորից ու նորից վերադառնալ դեպի հավատի ուղին: Երբ քրիստոնյայի համար դժվար է և նրան շրջապատել են փորձություններն ու խնդիրները, երբ նրան դավաճանել են ու լքել, ապա պետք է հիշել, որ Աստված իր հետ է, Նա ամեն ինչ տեսնում է և առաջնորդում իրեն Իր ուղով, որ թեև դժվարին է, բայց փրկարար:

Քրիստոնյան երկրի վրա ճամփորդության մեջ է, տանը չէ և անմիտ է նա, ով հյուղակը համարում է որպես տուն և իր ողջ ուժերն ուղղում է դեպի հյուղակը ու ոչ թե տունը, որ երկնքում է: Քրիստոնեությունը կյանքի իմաստը տեսնում է հավիտենական կյանքի մեջ, կյանք Նրա հետ, Ով նույնպես հավիտենական է և անվերջ, կյանք Աստծու հետ: Քրիստոնեական կրոնում Աստծու հետ միավորվող անձը, ի տարբերություն հինդուիզմի և բուդդիզմի, չի կորչում, այլ բացահայտում է իրեն, հասնում աստվածնմանության: Քրիստոնեությունը երկրային կյանքի փորձառությամբ յուրաքանչյուրին հնարավորություն է տալիս ճանաչել իրեն և գիտակցել, որ ինքն առանց Աստծու ոչինչ է:

Կյանքի նպատակը Քրիստոսին նմանվելն է, Սուրբ Հոգու բնակարան դառնալն է, Աստծու կամքը կատարելն է, այսինքն՝ աստվածահաճո կյանքով հավիտենական կյանքին նախապատրաստվելն է: Մահվամբ մարդը չի անհետանում. «Մենք բոլորս էլ պիտի կանգնենք Քրիստոսի ատյանի առաջ, որպեսզի յուրաքանչյուրն իր մարմնով ընդունի երկրի վրա իր կատարած բարի կամ չար գործերի հատուցումը» (Բ Կորնթ. 5:10):

Սուրբ Գրքում հայտնի մի առակ կա անառակ որդու մասին: Բոլոր մարդիկ մեղանչում են և ինչպես անառակ որդին կարիք ունեն վերադառնալու հայրական տուն: Երկնավոր Հոր և հայրական տան փնտրումը յուրաքանչյուր անձի կոչումն է: Առակում անառակ որդու մասին հետևյալ արտահայտությունը կա՝ ապա «խելքի եկավ» և որոշեց հոր մոտ վերադառնալ: Ինչպես անառակ որդին խելքի եկավ, այնպես էլ այս ապրումն են ունենում նրանք, ովքեր դառնում են դեպի Երկնային Հայրը: Ցավոք, ոչ բոլորն են տեսնում իրենց մեղքերը, զղջմամբ խելքի գալիս և սիրող Հոր կոչին ընդառաջ գնում:

 

Կարինե Սուգիկյան

 

11.07.22
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․