1. Հայր Պախոմի մասին ասում էին, որ մի անգամ երբ մի մահացածի դի էին տանում, ճանապարհին նրանց հանդիպելով, հայր Պախոմը տեսավ երկու հրեշտակների, որոնք ուղեկցում էին մահացածին, գնալով թափորի ետևից: Այս մասին խորհելով ծերը խնդրեց Աստծուն, որպեսզի Նա բացի իրեն այս խորհուրդը:
Այդժամ հրեշտակները մոտեցան նրան, և ասաց նրանց հայր Պախոմը. «Ինչո՞ւ եք դուք հրեշտակներ լինելով, ուղեկցում մահացածին»: Պատասխանեցին նրան հրեշտակները. «Մեզանից մեկը չորեքշաբթիի հրեշտակն է, իսկ մյուսը՝ ուրբաթի: Իսկ նա մինչ իր մահը երբեք չդադարեց չորեքշաքբթի և ուրբաթ օրերը պահք պահելուց, դրա համար էլ մենք ուղեկցում ենք նրա աճյունը: Մահվան մահճում իսկ նա չզլացավ պահքերը պահել, մենք էլ հիմա փառավորում ենք նրան իր ջանքերի համար, որ արեց հանուն Աստծու» («Հարանց Վարք»):
2. Մի տկար ու որկրամոլ մենակյաց ծերից անընդհատ ձմեռվա պաշարած հացն էր գողանում: Ծերը տեսնելով այդ՝ ոչինչ չէր ասում, և երբ պաշարը վերջացավ, ծերը ուժաթափ լինելով պառկեց՝ պատրաստվելով մահվան: Այնժամ եղբայրները շրջապատեցին նրան, որ հրաժեշտ տան: Նա կանչեց այդ մենակյացին և նրա ձեռքերը համբուրելով ասաց. «Սրանց շնորհիվ ես ժամանակից շուտ եմ գնում իմ Տիրոջ մոտ» («Հարանց Վարք»):
3. Հայր Հովսեփը հարցրեց հայր Պիմենին. «Ինչպե՞ս պետք է պահք պահել»: «Ես նախապատվությունը տալիս եմ նրանց, ովքեր ամեն օր են կերակուր օգտագործում, բայց մնում են քիչ հագեցած: Ես կերակուր օգտագործել եմ և երեք օրը մեկ, և չորս օրը մեկ, նաև՝ շաբաթը մեկ, բայց զորավոր հայրերը բոլորը փորձեցին և ընդունեցին ամենաօգտակարը՝ ամենօրյա կերակուրի օգտագործումը, բայց չհագենալով, մեզ տալով արքայական ուղին՝ ամենահարմարը» («Հարանց Վարք»):
4. Մի անգամ հայր Եվագրը գալով Մակար Մեծի խուցը ջուր խնդրեց՝ ծարավը հագեցնելու: Եվ պատասխանեց նրան ծերը՝ ասելով. «Բավարարվիր ստվերով» («Հարանց Վարք»):
5. Մի ճգնավոր եղբայր, որ ուտելու ժամանակ հաց չէր օգտագործում, եկավ մի մեծանուն ծերի մոտ: Այնտեղ կային նաև այլ հյուրեր: Ծերը նրանց համար պատրաստել էր մի փոքր եփած կերակուր: Երբ նրանք նստեցին ճաշելու, ճգնավոր եղբայրն իր առջև դրեց միայն թրջած ոսպ, և նրանք ճաշեցին: Երբ վեր կացան, ծերն ասաց նրան. «Եղբայր, երբ դու գնում ես որևէ մեկի մոտ, ի հայտ մի բեր քո կենցաղավարությունը ներկաների առջև, իսկ եթե չես ուզում այն խախտել, ավելի լավ է մնաս խցումդ և ոչ մի տեղ չգնաս»: Ընդունելով ծերի խոսքը, նա սկսեց ավելի զիջող լինել եղբայրների հետ հանդիպման ժամանակ:
Այսպիսի մի բան էլ պատահեց անապատի ճգնարաններում: Երբ մի անգամ տոն օրը եղբայրները նստած էին ճաշի, նրանց մեջ կար մեկը, որ չէր ուտում եփած կերակուր: Վերակացուին ասացին, որ այս եղբայրը կերակուր չի ճաշակում, այլ միայն աղ ու բանջարեղեն: Իսկ սա էլ իր հերթին, բոլորի ներկայությամբ ձայնեց մատուցողին, ասելով, որ այս եղբայրը եփած բան չի ուտում, նրան աղ ու բանջար բեր: Այն ժամ ծերերից մեկը, վեր կենալով, ասաց այդ եղբորը. «Ավելի լավ էր քեզ համար նստեիր քո խցում և միս ուտեիր, քան թե, բոլոր եղբայրների մոտ ի հայտ գար քո կենցաղավարությունը»:
Անապատի այս ճգնավորների մասին ասում էին, որ երբ մեկը տեսնում էր իրենց գործերը, նրանք դա այլևս որպես առաքինության գործ չէին համարում, այլ որպես մեղք («Հարանց վարք»):