Պատասխան – Այս հարցիդ վերաբերյալ թեպետ Մատթեոսի Ավետարանի մեկնիչը շատ պատճառներ է առաջադրում, սակայն մեզ այստեղ բավական է իմանալ միայն մեկի մասին: Ասում է, թե մեր Տերը, իբրև Տեր խոսելով Իր մոր հետ և Իր Տեր լինելն ու աստվածությունը ցույց տալով, կին է անվանում: Եվ Իրեն մոր Որդին է համարում, քանի որ մարդ էր և ըստ մարդեղության՝ ծնվել էր մորից: Սակայն ըստ աստվածության հավիտենաբար ծնվել էր Հորից, և այդ պատճառով Իր մորը կին է անվանում, որ ցույց տա, թե Ինքն է Իր մոր ստեղծողը:
Տիրածինը նաև իր Որդու մայրն է: Բայց սա Որդու ծննդյան նախնական պատճառ հանդիսանալ չի կարող՝ ինչպես բնականում մայրը որդի է ծնում, քանզի մարդկային բնության միավորությունը, հանձին Բանի, բնական կարգով չէր, այլ՝ գերբնական:
Արդ՝ Սրբուհի Կույսը թեպետ Քրիստոսի, այսինքն՝ Մարմնացյալ Բանի, իսկական մայրն էր, սակայն որովհետև բնականաբար մարդ էր, այդ իսկ պատճառով չէր կարող առաջ բերել Բանի և մարմնի միավորության գերբնական ներգործություն, եթե ոչ՝ իբրև երկրորդական պատճառ: Ուստի այս մտքով Քրիստոս Իր մորը կին անվանեց: