Պատասխան – Որ հակառակներին հակառակ են նաև պատճառները, բոլոր իրողությունների համար ճշմարիտ չէ, մանավանդ՝ բնական գործերի համար (ինչպես, օրինակ, կրակի տաքությունը չի կարող ցրտի պատճառ դառնալ). բայց գործողության պատճառը, որ կամավոր է, կարող է ներհակների համար պատճառ դառնալ: Ինչպես՝ նկարիչը կարող է և՛ գեղեցիկ, և՛ տգեղ նկարել:
Ահա սրբազան առաքյալ Պողոսը ևս վկայում է. ՙՙ«Բրուտն իշխանություն չունի՞ կավի վրա նույն զանգվածից անոթ չլինելու, մեկը՝ պատվական, իսկ մյուսը՝ հասարակ» (Հռովմ. 9:21): Նմանապես չարը բարուն հակառակ չէ, այլ բարու պակասությունն է. դրա համար կարիք չկա, որ չարի սկիզբը լինի, քանզի չարը ոչ այլ ինչ է, եթե ոչ՝ ոչինչ: