Պատասխան – Սուրբ Կիպրիանոսը, հինգ գլխից բաղկացած «Ընդդեմ հրեից» երկրորդ գրքում, Ս.Հիլարիոսն «Ամենասուրբ Երրորդության» չորրորդ գրքում և Ս. Գրիգոր Նազիանզացին «Ընձեռուածս հավատոյ»-ում կարծում են, թե Աստված տեսանելի մարմնով երևաց Աբրահամին, Մովսեսին և մարգարեներին: Սակայն ճշմարիտ է, որ բոլոր այս երևումները հրեշտակների միջոցով եղան, որոնք մարմնավորված՝ Աստծուն էին ներկայացնում, այդ պատճառով էլ Աստված են անվանվում:
Այսպես է վկայում Ս. Դիոնիսոսը «Երկնային քահանայապետություն» գրքում, Ս.Հերոնիմոսը՝ «Առ գաղատացիս» գրքի երրորդ գլխում, Ս. Օգոստինոսը՝ «Ամենասուրբ Երրորդության» երրորդ գրքում, Ս. Գրիգորը՝ «Բարոյախոսի» առաջաբանում և ուրիշ շատ վարդապետներ:
Եվ ահա ես հաստատում եմ, թե այն, որ երևաց Մովսեսին ու ասաց. «Ես եմ Աստված Աբրահամու», հրեշտակ էր, ինչպես որ վկայում է Ս. Ստեփանոսը (Գործք. 7:32): Այսպես էր, երբ Աստված Սինա լեռան վրա օրենքները տվեց Մովսեսին (Ելից 19:20): Ս. Պողոսի մոտ՝ «Առ գաղատացիս» նամակում (3:19) նույնպես հրեշտակ է անվանվում: