22 Նոյեմբեր, Ուր, Հինանց պահքի Ե օր

Ուսումնասիրելով Աստվածաշնչի թեմատիկ արտահայտությունները նույնասեռական թեմայով հասկացա, որ դա մեղք չի։ Նախ եթե Աստված մարդուն ստեղծեց որ Եդեմի պարտեզը մշակի եւ պահի, դա չի նշանակում որ բոլոր մարդիկ պարտիզպան պիտի լինեն։ Նույն կերպ եթե Աստված այր ու կին ստեղծեց ու օրհնեց, որ աճեն ու բազմանան, դա դեռ չի նշանակում, որ բոլոր մարդիկ պարտավոր են ամուսնանալու կամ տղամարդը կնոջ հետ ամուսնանա և հակառակը։ Ես կիսում եմ Հռոմի Պապ Ֆրանցիսկոսի դիրքորոշումը, որ նույնասեռական ամուսնությունները գոնե պիտի օրհնվեն։ Թե Սոդոմ ու Գոմոր, թե Մովսեսի Ղևտականում (այր մարդու հետ չպառկես, ինչպես պառկում ես կնոջ հետ ... այր մարդը ամուսնացած մարդն է զուտ), թե նոր կտակարանի արվամոլներ, լվացողներ, որոնք չեն ժառանգելու Աստծո արքայությունը արտահայտություններում ես հակագեյ ոչ մի բան չտեսա։ Օրինակ ես իմ բնական ցանկությունները չեմ թողել։ Ինձ հրապուրիչ են, թե կանայք, թե տղամարդիկ։ Եթե Աստված առաջնորդի որ կնոջ հետ ամուսնանա էդպես կանեմ, եթե տղամարդու՝ էդպես կանեմ։ Հիմա առաքելական եկեղեցին ինչու է դեմ արտահայտվում նույնասեռականությունը։ Հա նաև հավելեմ, ես փոքրուց էլ հնազանդ ու խելոք երեխա եմ եղել հիմնականում, այսինքն ծնողներին անհնազանդ վիճակում չեմ եղել, որ դա ձեզ թույլ տա ասելու տե՞ս դա է խնդիրը որ նույնասեռական հակումներ ունես։ Իմ համար տղամարդու հանդեպ ցանկությունը նույնքան հաճելի է, ինչպես երգելը, պարելը, հաց ուտելը և այլն որոնք Աստված է դրել մարդու մեջ։

Հնչեցված այս հարցի առաջին իսկ տողերում արդեն իսկ մեծ սխալմունք կա։ Անհնար է բովանդակային կերպով ուսումնասիրել Սուրբ Գիրքը և հայտարարել, թե համասեռամոլությունը մեղք չէ։ Սուրբ Գրքում առկա են բազմաթիվ օրինակներ, որոնք ներկայացնում է այլասերվածության կորուսաբերությունն ու Աստծու զայրույթը նմանօրինակ երևույթների հանդեպ։ Ծննդոց 19-րդ գլխում Աստված հրով ու ծծումբով այրեց Սոդոմ և Գոմոր քաղաքները, քանի որ քաղաքների տղամարդիկ ցանկանում էին կենակցել այնտեղ ապաստանած տղամարդկանց հետ։ Դավատորաց գրքի 19-րդ գլխում Գաբաայի տղամարդիկ պահանջում են իրենց համերկրացուց՝ բացել տան դռները և իրենց հանձնել վերջինիս մոտ ապաստանած ղևտացի տղամարդուն, որպեսզի իրենք կենակցեն այդ տղամարդու հետ (տես․ Դատ․ 19․22)։ Իսկ տան տերը պատասխանում է․ «Ո՛չ, եղբայրներ, անզգամություն մի՛ արեք, այդ մարդու՝ իմ տունը մտնելուց հետո այդ անզգամությունը մի՛ արեք։ Ահա իմ կույս աղջիկը և այդ մարդու հարճը․ նրանց հանեմ, լլկե՛ք նրանց, արե՛ք նրանց հետ այն, ինչ հաճելի է ձեզ, նայց այդ մարդու հետ այդ անզգամությունը մի՛ արեք»։ Սիրաքի իմաստության գիրքն այս մասին հետագայում մեկնաբանում է․ «{Աստված} չխնայեց նաև Ղովտի համաքաղաքացիներին {Սոդոմ-Գոմորի բնակիչներ}, որոնցից զզվեց նրանց ամբարտավանության պատճառով»։ Պողոս Առաքյալը հստակորեն ձևակերպում է Քրիստոնեության վերաբերմունքը համասեռամոլության նկատմամբ․ «Չգիտէ՞ք, թէ անիրաւներն Աստծու արքայութիւնը չեն ժառանգում. մի՛ խաբուէք. ո՛չ պոռնիկներ, ո՛չ կռապաշտներ, ո՛չ շնացողներ, ո՛չ իգացողներ, ո՛չ արուամոլներ, ո՛չ գողեր, ո՛չ ագահներ, ո՛չ հարբեցողներ, ո՛չ բամբասողներ, ո՛չ էլ յափշտակողներ Աստծու արքայութիւնը չպիտի ժառանգեն: Եւ դուք, գոնէ ոմանք, այդպիսիք էիք. բայց լուացուեցիք, մաքրուեցիք, արդարացուեցիք մեր Տէր Յիսուս Քրիստոսի անունով եւ մեր Աստծու Հոգով» (Ա Կորն․ 6․9-10): Կարծում ենք՝ այս մի քանի մեջբերումը բավարար է ցույց տալու համար, որ սխալ ու կեղծ է այն պնդումը, թե Աստվածաշնչի բարոյագիտության սահմաններում ընկալելի են համասեռամոլությունն ու դրա դրսևորումները։ Հռոմի Պապի հետ կապված հիշատակումը ևս կեղծ է։ Կաթոլիկ Եկեղեցու առաջնորդը ոչ թե ասել է, թե պետք է օրհնվեն նմանօրինակ ամուսնությունները, այլև՝ նմանօրինակ զույգերը։ Ասել է թե՝ համասեռամոլներին ևս կարելի է օրհնություն բաշխել, քանի որ Աստծու գթությունն ամենքի համար է, և առավելաբար հիվանդների, քան առողջների։ Բայց դուք չեք գտնի մեկ փաստ, որով կարող եք պնդել, թե Հռոմի Պապը ողջունում է համասեռամոլությունն ու թելադրում օրհնել նման ամուսնությունները։ Սա բացառվում է։ Նույնասեռականությունը մեղք է, որը հիմնավորված է Սուրբ Գրքով և եկեղեցական ավանդությամբ։ Աստված արու և էգ ստեղծեց մարդկանց, և տղամարդուն ու կնոջը միավորեց՝ ընտանիք ստեղծելու համար, և ոչ թե տղամարդուն՝ տղամարդու հետ, կնոջը՝ կնոջ հետ կենակցելու և շնանալու։ Ամուսնությունը և ընտանեկան միությունը արարելու՝ մարդ ստեղծելու, որդեծնության համար են։ Այդկերպ է մարդու մեջ գերազանցապես դրսևորվում արարելու աստվածային հատկանիշը։ Այս տրամաբանությունից դուրս փնտրվող որևէ հարաբերություն կենդանական կրքերի դրսևորում է միայն։

Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․