Պատասխան – Ոգեղեն բնությունը, այսինքն՝ հոգին, քանի որ որևէ մեկի հետ միավորված չէ, ուստի մեկ անգամ է դառնում կա՛մ դեպի բարին, կա՛մ դեպի չարը: Իսկ երբ մարմնի հետ է միավորվում, կարող է փոփոխվել բարուց դեպի չարը կամ չարից դեպի բարին, քանզի հոգին մարմնի նման բաղադրյալ չէ, այլ պարզ է, ուստի որ կողմը դառնում է, այն կողմում էլ մնում է: Բայց մարմնի հետ միավորվելով՝ ինչ կերպ որ փոխվում է մարմինը, հետը փոխում է նաև հոգին (Ալբերտ. Գիրք Բ, գլ. ԺԷ):