Պատասխան – Հայտնի է, որ այսպես ասողները Սուրբ Գրքի վկայությունը չեն ընդունում: Անհրաժեշտ է, որ բնական խոսքով պատասխան տրվի: Հավիտենական նրան է ասվում, որն անփոփոխ է, քանզի ապականության սկիզբը փոփոխությունն է: Տեսնում ենք, որ աշխարհում եղածները միշտ փոփոխության մեջ են: Քանի որ փոփոխվում են, մի օր էլ կապականվեն: Ապականացում անկարող է անսկիզբ, անապական և հավիտենական լինել: Ուրեմն՝ ապականացու աշխարհը հավիտենական չէ, այլ ժամանակի մեջ արարված:
Նաև հավիտենական է համարվում այն, որի գոյությունն իրենից է սկիզբ առել, այլ ոչ թե ուրիշից: Ինչպես տեսնում ենք, աշխարհում եղածները մեկը մյուսից են առաջանում, այլ ոչ թե իրենք իրենցից: Ուրեմն՝ հավիտենական չեն, այլ սկզբնավորյալ:
Նաև աշխարհի գլխավոր բաղադրիչը մարդն է: Մյուսները նրա համար արարվեցին: Հայտնի է, որ մարդը ժամանակավոր է, այլ ոչ թե հավիտենական, քանզի այսօրվա ծնվածը երեկ չկար: Մյուս բոլոր ստեղծվածները, որ մարդու համար արարվեցին, դարձյալ կար ժամանակ, որ չկային: Ուրեմն՝ ամեն ինչ ժամանակավոր է, ոչ թե հավիտենական: