Որդեծնություն

Հովակիմը և Աննան երկար ժամանակ զավակ չունեին և աղոթքներով խնդրում էին, որ Աստված իրենց ևս զավակ պարգևի: Եվ աստվածային նախախնամությամբ լույս աշխարհ եկավ մի մանկիկ, ով հետագայում, ինչպես մեր գեղեցիկ շարականներից մեկն է շատ պատկերավոր կերպով ասում, արևելք էր դառնալու աստվածային Արեգակի համար, այսինքն` լինելու էր Աստծո Միածին Որդու մայրը: Աստվածաշնչյան իմաստունն ասում է. «Տիրոջ օրհնությունն արդարների գլխին է, և նա էլ հարստացնում է նրանց և չի ավելացնում նրանց սրտի տրտմությունը» (Առակ. 10.22): Երբեք սխալ չի լինի այս իմաստուն արտահայտությունը հասկանալ նաև մարդու հոգևոր աշխարհի կամ էլ հենց զավակներով հարստության իմաստով:

Մեզ երբեմն հուզում է այն հարցը, թե ինչու որոշ ամուսնացած մարդիկ երկար ժամանակ անզավակ են մնում, ինչպես որ էին Սուրբ Աստվածածնի ծնողները: Եվ մենք փորձում ենք այս հարցի պատասխանը գտնել միայն բժշկության տեսակետից ելնելով: Սակայն տեսնենք, թե Աստվածաշնչում ինչ է ասվում այս մասին: Ծննդոց գրքից հայտնի է, որ Աբրահամը Իսահակին ունեցավ Աստծո խոստման համաձայն (Ծննդ. 18.14): Երբ սատանայի փորձության պատճառով վախճանվեցին երանելի Հոբի զավակները, նա ասաց. «Իմ մոր որովայնից ես մերկ դուրս եկա, մերկ էլ կվերադառնամ: Տերը տվեց, Տերն էլ հետ առավ» (Հոբ 1.21): Այսինքն` Հոբը ևս շեշտում էր այն փաստը, որ Տիրոջից էր ստացել իր զավակներին: Սրա հակառակ իրողությունը նույնպես առկա է Աստվածաշնչում, երբ Աստված տարբեր նպատակներով ոմանց որոշ ժամանակ զրկում է որդեծնությունից: Այսպիսին է Ծննդոց գրքում Ռաքելի ու Հակոբի պատմությունը: Երբ Ռաքելը տեսավ, որ ինքը որդի չի ունենում, իր ամուսնուն` Հակոբին ասաց. «Ինձ զավակներ պարգևիր, այլապես կմեռնեմ»: Եվ շատ հետաքրքրական է Հակոբի պատասխանը. «Մի՞թե Աստծո փոխարինողն եմ ես, որ զրկել է քեզ ծննդաբերելուց» (Ծննդ. 30.1-2): Այնուհետև Աստվածաշունչն ասում է, որ որոշ ժամանակ անց Աստված հիշեց Ռաքելին, անսաց նրա թախանձագին աղոթքներին և բեղմնավոր դարձրեց նրա արգանդը (Ծննդ. 30.22): Հետևաբար, այս հարցում մեծ դեր ունի նաև հավատը, ինչը և տեսնում ենք հատկապես Աստվածածնի ծնողների` Հովակիմի և Աննայի պարագային:

Երկիր մոլորակի վրա կենդանությունը, կյանքը պահպանում է ամենակարևոր տարրերից մեկը` ջուրը: Այն կյանք է տալիս բույսերին և ապահովում է նաև մարդկանց ու կենդանիների գոյությունը: Գիտնականներից մեկի խոսքերով` ջրի զարմանալի հատկություններից մեկն այն է, որ մեկ կաթիլ ջրի մեջ այնքան ատոմ կա, որքան որ ջրի կաթիլ կա Միջերկրական ծովում: Սակայն կարո՞ղ է արդյոք որևէ մեկն ասել, թե որքան զորություն կա մեկ կաթիլ հավատքի մեջ: Եվ եթե ջուրը կենդանություն է տալիս, ապա որքան առավել ևս կենդանություն կարող է տալ առ Աստված հրաշալի հավատքը:

 

Տեր Ադամ քհն․ Մակարյան

«Քրիստոնեության իսկությունը» գրքից

 

31.03.22
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․