Պատասխան – Նախ ամուսնություն ասածդ պետք է ճշտես: Սակայն այստեղ պատշաճ չէ: Արդ՝ դիտարկենք Սուրբ Կույսի՝ Հովսեփի հետ ամուսնության պատճառները նախ՝ Սուրբ Կույսի տեսանկյունից, երկրորդ՝ Քրիստոսի, և երրորդ՝ մեր:
Սուրբ Կույսի տեսանկյունից նայելով՝ կարող ենք ասել, որ գոյություն ունի երեք պատճառ: Նախ, որ Հին Օրենքի մեջ ամեն մի աղջիկ պետք է ամուսնանար, եթե ոչ՝ անիծված էր համարվում: Եվ որովհետև Սուրբ Կույսին վայել չէր անիծված համարվել, այդ իսկ պատճառով պետք է ամուսնանար, և պահպանելով իր դալար կուսությունը՝ պտղաբերեր: Ուստի միայն նրան ասվեց, և նա եղավ «օրհնյալը կանանց մեջ»: Երկրորդ՝ որպեսզի իրեն արտաքին խնամատար ու պահապան ունենա: Երրորդ՝ չլինի, թե իր Միածին Որդին, ծնվելուց հետո, մնա առանց հայր և քարկոծվի Հին Օրենքի վճռով:
Քրիստոսի տեսանկյունից դիտարկելով՝ երեք պատճառ կարող ենք նկատել: Նախ՝ որպեսզի չկարծեն, թե Քրիստոսի ծնունդն ապօրինի է, որի համար մեկնիչն այսպես է ասում. «Ամուսնացյալ Կույսից ծնվելով հավետ՝ կամեցավ կարծիք ստեղծել, թե ծնվեց կնոջից՝ առանց կուսության, այլ ոչ թե ամուսնացածից ծնվելով՝ պոռնկության կարծիք ստեղծել»: Երկրորդ՝ սովորական կարգով հայտնի է դառնում, թե ո՞ր ցեղից պիտի ծնվի, և պետք էր մեկը, որ հայր համարվեր, քանզի հոր ցեղը ա՛զգն էր ցույց տալիս, և ոչ թե միայն մոր ցեղը: Երրորդ՝ բացի մորից, արտաքին մի սնուցիչ և պաշտպան ունենա, որի մասին սուրբ Իգնատիոսն ասում է. «Աստծո իմաստությունը կարգավորեց, որ ամուսնանա Սուրբ Կույսը, որպեսզի Հիսուսի ծնունդը թաքցվի սատանայից»: Մնացած պատճառները տե՛ս «Պատկեր տոնից» գրքում: