22 Նոյեմբեր, Ուր, Հինանց պահքի Ե օր

Հարց 85 - Ինչո՞ւ են ավետարանիչները չորսը, այլ ոչ թե ավելի կամ պակաս:

Պատասխան – Թեպետ կային ուրիշ ավետարանիչներ, սակայն սրբազան հայրապետներն այս չորսին ընտրեցին, որի համար խորհրդավոր պատճառներ են մատնանշում` ասելով, թե Քրիստոսի վերաբերյալ ավետարանչությունը գլխավորաբար չորս բանի վրա էր խարսխված, այսինքն` մարդեղության, թագավորության, խաչի վրա զենման և փառքով երկինք համբարձման: Մատթեոսը մեծամասամբ, Քրիստոսի մարդեղության մասին է խոսում, Մարկոսը` առյուծակերպ թագավորության, Ղուկասը` պարարտ եզի նման, զենման մասին, իսկ Հովհաննեսը` արծվի նման փառքի և աստվածության բարձրագույն խորհուրդների մասին:

Ահա թե ինչու երբ այս չորս Ավետարանիչներին են նկարում, թվարկված չորս կենդանիների պատկերները ևս նրանց հետ միասին են դնում, որոնք իբր յուրաքանչյուրի խորհրդանիշն են: Եվ թեպետ չորսն են, բայց միայն մի սկիզբ ունեն, ինչպես եդեմական դրախտից բխած աղբյուրը մեկն էր, բայց չորս մասի էր բաժանվում: Ճիշտ այդպես և չորս ավետարանիչները, Աստծո Հոգու միայն մի աղբյուրից առաջանալով, աշխարհի չորս ծագերն աստվածածանոթությամբ փայլեցրին:

Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․