Պատասխան – Ոմանք ասում են, թե թզենի էր, մյուսները՝ խնձորենի և այլն: Բայց այս եղելությունների պատմիչ նախամարգարեն Մովսեսն է: Նրանից ավելի հավաստի տեղեկություն ունեցող չկա թե՛ դրախտի և թե՛ Ադամի մասին, սակայն նա պտղի անուն չի տալիս: Ուստի բարու և չարի իմացության ծառի մասին կարող ենք այսքանն ասել. որովհետև Աստված պատվիրեց այդ ծառի պտղից չուտել և եթե որևէ մեկն ուտեր, ապա ուտողի չար լինելը կհաստատվեր: Դրա համար կոչվեց «Բարու և չարի իմացության ծառ», որով ճանաչվում է չարն ու բարին:
Մեր Սրբազան Հայրապետ Ներսես Շնորհալին այս երկու տեսակի ծառերի, այսինքն՝ կենաց ու գիտության ծառերի, մասին այսպես է ասում. «Ե՛վ կենաց ծառը, և՛ գիտության ծառը, ըստ ոմանց, ստուգապես ծառեր են՝ բնության չորս տարերքներից գոյացած, մեղքերի նմանողությամբ, բայց սրանցից տարբեր և հույժ վայելուչ և պտուղները հավաստի պտուղներ են, տեսակով մեզ անծանոթ, մեկը բնությամբ կյանք պարգևող, մյուսը մահ՝ ոչ բնությամբ, այլ պատվիրազանցության պատճառով եղած»: