«Չորեքկերպյան աթոռ» հորինվածքում գահանիստ Քրիստոս շրջապատված է Եզեկիելի տեսիլքի (Եզեկիել 1:1-28) անիվներով և «կենդանի արարածներով», որոնցից յուրաքանչյուրն ունի չորս գլուխ՝ մարդու, առյուծի, եզան և արծվի:
«Չորեքկերպյան աթոռ» մանրանկարը հանդիպում է Վասպուրականի մանրանկարչության դպրոցի ամենաճանաչված ու ամենաբեղուն ներկայացուցիչներից մեկի՝ մանրանկարիչ Հովհաննես Խիզանցու գրեթե բոլոր Ավետարաններում, այն տարբերությամբ, որ մյուս ձեռագրերում ոչ թե բացում, այլ եզրափակում է թեմատիկ պատկերների շարքը: «Չորեքկերպյան աթոռ» մանրանկարում Հովհաննես Խիզանցին հորինվածքը կառուցել է եկեղեցու բեմի նմանողությամբ, այն հիշեցնում է եկեղեցու խորան: Բեմի կենտրոնում նա պատկերել է Հիսուս Քրիստոսին, Ով բազմել է չորեքկերպյանների վրա: Նա ավանդական հանդերձով է՝ կապույտ քիտոն և կարմիր թիկնոց: Աջ ձեռքը եռամատ օրհնության նշանով է, ձախում պահել է Ավետարանը: Լուսապսակը խաչազարդ է և կրկնվում է բոլոր այն մանրանկարներում, որտեղ պատկերված է Հիսուս Քրիստոսը: Հետաքրքիր են մանրանկարի խորհրդաբանական մանրամասները: Չորեքկերպյանի գրական հիմքը Եզեկիելի տեսիլքն է (Եզեկիել 1:1-28): Մանրանկարը, սակայն, այդ նկարագրության խիստ համառոտ պատկերագրական տարբերակն է: Մանրանկարում արտացոլվել են Քոբարական տեսիլքի ամենաէական դրվագները: Չորեքկերպյանները ՝ մարդը, առյուծը, եզն ու արծիվը, Եդեմի չորս գետերի, չորս ավետարանիչների խորհուրդն ունեն, Աստծո Գահը, որը Հիսուսի թիկնամասում պատկերված բարձն է, և Լույսը՝ աստվածայինի և Աստծո ներկայության խորհրդանիշը: Հովհաննես Խիզանցին, օգտագործելով կապույտ և սպիտակ գույների երանգների նուրբ համադրությունը, Լույսի ճառագումը արտահայտել է մանրանկարի վերին հատվածում՝ բեմի կոնքում: Մանրանկարի ստորին մասում, զարդապատկեր բեմի կամարակապ տարածքի մեջ Հովհաննես Խիզանցին գրել է. «Ս(ուր)բ Երրորդութի(ւ)ն աւրհնեսցէ հոգով և մարմնով ստացող Ս(ուր)բ Աւետարանիս զտ(է)ր Թադէոս կրաւնաւորն և ամ(ենայն) սրբոց մաղթանաւք զիս զանարժան և զսուտանուն ծ(ա)ղկ(ո)ղ զՅ(ո)վ(ա)ն(է)ս և զծնողսն իմ»:
Հետաքրքրական է նաև մանրանկարին տված անվանումը. «Սուրբ Երրորդութիւն»: Միջնադարյան մեկնիչները «…ի վերայ աթոռոյն՝ նմանութիւն կերպարանաց մարդոյ» (Եզեկիել 1:26) հատվածը բացատրելիս եզրակացնում են, որ խոսքը Հիսուս Քրիստոսի մասին է: Շատ դժվար է պատկերին տալ «Սուրբ Երրորդություն» անունը, քանի որ մանրանկարում Երրորդությունից միայն Հիսուս Քրիստոսն է: Հնարավոր է, որ Հովհաննես Խիզանցին նկատի է ունեցել Աստծո Որդուն բնութագրող Պողոս առաքյալի հետևյալ արտահայտությունը. «… Զի ի նմա հաճեցաւ ամենայն լրումն Աստուածութեանն բնակել» (Կողոս. 1:19-20):
Կազմեց Գայանե Սուգիկյանը