Պատասխան – Սրբազան վարդապետները հինգ պատճառ են մատնանշում: Նախ, որ սատանայի իշխանությունը նրանից հալածվի: Այս պատճառով սուրբ կանոնների մեջ այսպիսի հրահանգ է եղել, եթե ուղղափառներն արիոսականների եկեղեցի գրաված լինեն, այդտեղ առանց օծման եկեղեցական խորհուրդ կատարելու հրահանգ չունեն, քանզի արիոսականների եկեղեցին դևերի բնակարանն է:
Երկրորդ՝ Եկեղեցին նրա համար է օծվում, որովհետև Օծյալ Աստծո՝ Հիսուս Քրիստոսի, հարս պիտի անվանվի: Եվ ինչպես Երկնավոր Փեսան Իր մարդեղությամբ ընդունեց փառակից Սուրբ Հոգու յոթնարփյան Շնորհները, անհրաժեշտ է, որ նույն Շնորհներով Իր հարսը զարդարված լինի:
Երրորդ՝ ինչպիսի հանցավոր մարդ էլ լինի, եթե մտնի եկեղեցի՝ իբրև արքայատուն և Երկնավոր Թագավորի Տաճար, այլևս ո՛չ կբռնվի և ո՛չ էլ կպատժվի: Այս է կանոնների սահմանված եկեղեցին:
Չորրորդ՝ նրա համար է օծվում, որ այնտեղ հնչած աղոթքն առավել հաճո լինի Աստծուն, ինչպես Սողոմոնը, Տաճարի օծումից և օրհնությունից հետո, այսպիսի խնդրանքով դիմեց Աստծուն. «Տե՛ր ով աղաչի Քեզ այս տեղում, լսի՛ր նրան», քանզի ըստ վարդապետների՝ Աստծո սիրտը, աչքերը և ականջները եկեղեցու մեջ են: Սիրտը ողորմելու համար է, աչքը՝ աղոթողների արտասուքը տեսնելու, իսկ ականջը՝ նրանց ձայնը լսելու:
Հինգերորդ՝ Աստծո Սուրբ Խորհուրդների սրբազնագործություններն օծյալ տաճարի մեջ պիտի կատարվեն: Եթե շուքով, վեհությամբ լեցուն պատարագի մատուցումը օրհնված տեղում պիտի լինի, ուստի առավել ևս փրկական Խորհուրդները, որ են Սուրբ Օրենքի շնորհները, պիտի ի կատար ածվեն օրհնված տեղում: