Պատասխան – Կոռնելիոսը Մովսեսի հինգ գրքերի մասին գրած կանոններում այսպես է ասում. «Եբրայեցիները խոսում են արվածի մասին արդեն կատարյալ ներգործությամբ. մերթ շարունակությունից, մերթ սկզբից, քանի որ արարելը նույնն է, ինչ պսակելը, հնարելը, զենելը և որևէ բան ձեռնարկելը»: Խոսքի իմաստն այս է` իբր եբրայեցիների համար մի տեղ գրված է երեկոյան դուրս գալ, մեկ ուրիշ տեղ` գիշերը և մեկ այլ տեղ` առավոտյան, քանզի երեկոյան զատկական գառը մորթեցին, որ դուրս գալու պատճառ ու սկիզբ եղավ: Գիշերը եբրայեցիների անդրանիկներն սպանվեցին, և փարավոնը թույլ տվեց նրանց դուրս գալ: Նրանք եգիպտացիների կանանց զարդերով ու իրենց ողջ կարասիով սկսեցին դուրս գալ: Առավոտյան բոլորը դուրս եկան: Ուստի երեք գրվածքներն էլ ճշմարիտ են: