Պատասխան – Դավթի աթոռ ասելով մարմնավոր աթոռ չպետք է հասկանանք: Կա՛մ Դավթի Սիոն քաղաքը, կա՛մ Երուսաղեմը, մանավանդ աթոռ ասելով՝ թագավորական իրավունքների իշխանությունը պետք է հասկացվի: Այսպես՝ Քրիստոս ուներ Դավթի թագավորությունը՝ որդի և ժառանգ լինելով: Թեև Իր փառքն ու հրամանը մարմնավոր թագավորի նման չէր գործադրում, այլ Աստված լինելով՝ գործեց խոնարհությամբ: Նույնպես հեզությամբ և խոնարհությամբ թագավորեց: Սակայն երկրորդ գալստյան ժամանակ ամեն կերպ գործադրելու է փառքը, և նրանք, ովքեր չէին կամենում, որ իրենց թագավորի, հավիտենական մահվամբ կորստյան կմատնվեն: