Սքանչելի են Քո վկայությունները. դրա համար հոգիս սիրեց դրանք:
Քո խոսքերի հայտնությունը լուսավորում և իմաստնացնում է պարզամիտներին (Սաղմ. ՃԺԸ 129-130)։
Ինչպե՞ս է պետք մեզ սիրել Աստծու խոսքը: Մենք` քրիստոնյաներս, ոչ մի այլ բանով չպետք է այնպես մխիթարվենք և ուրախանանք, ինչպես Նրա սուրբ խոսքով: Աստծու խոսքը Նրա բերանի խոսքն է, ինչպես վկայում է Դավիթ մարգարեն. «Քո բերանից ելած օրենքն ինձ համար ավելին է, քան հազարներով արծաթ ու ոսկի» (Սաղմ. ՃԺԸ 72): Հետևաբար, ի՜նչ ջանասիրություն, սեր ու անհագ ծարավ պետք է ունենալ այն ընթերցելու և լսելու համար: Ամեն անգամ, երբ կարդում կամ լսում ենք Աստծու սպասավորի ընթերցումները, լսում ենք մեզ հետ զրուցող մեր Տեր Աստծուն: Եվ եթե սիրով ենք լսում մեզ հետ զրուցող երկրավոր թագավորին (յուրաքանչյուր ոք սա մեծ պատիվ է համարում), ապա առավել սիրով և հոժարությամբ պետք է լսել մեզ հետ խոսող Աստծուն` երկնքի և երկրի Թագավորին: Նա պատվել է անարժաններիս Իր ողորմությամբ, և պատշաճ չէ, որ մենք անտեսենք Նրա այդ մեծ ողորմությունը, այլ մանավանդ սիրահոժար ունկնդրությամբ կամ Նրա խոսքի ընթերցանությամբ մեր երախտագիտությունը հայտնենք Նրան և հավատանք այն ամենին, ինչ հայտնում ու խոստանում է խոսքը, կատարենք, ինչ հրամայում է, խույս տանք այն ամենից, ինչ արգելում է:
Այստեղից էլ ակնհայտ է, թե ինչ անիմաստ և մանավանդ անօրեն բան է, երբ քրիստոնյաները խուսափում են Աստծու խոսքից: Շատերն այս կենդանարար ու սուրբ աղբյուրը թողած` զվարճանում են անպիտան գրքերով, որոնք ուրախացնում են մարմինը, բայց այլասերում հոգին, և նմանօրինակ ընթերցանությամբ կործանում են սեփական անձը, այլ ոչ թե կերտում: Ոմանք ջանում են իմանալ, թե ինչ է կատարվում Ամերիկայում, Աֆրիկայում, Ասիայում և այլ հեռավոր երկրներում, բայց իրենց անձերին ու իրենց մեջ նայել չեն ուզում: Աստծու խոսքի լույսով չեն ձգտում ճանաչել, թե ինչ է կատարվում իրենց հոգու հետ, ինչ վիճակում է այն: Ոմանք էլ խոտերի, բույսերի, ծառերի և մնացածի բնությունն են ցանկանում զննել, բայց իրենց` մեղքով պղծված բնությունը Աստծու խոսքով քննել չեն ուզում: Մյուսներն աստղերը հաշվել, հողը չափանշել են սովորում, բայց իրենց կարճ կյանքի օրերն ու անհամար հանցանքները, որոնցով ամեն օր մեղանչում են Տիրոջ առջև («Իր հանցանքներն ո՞վ կարող է մտքում պահել» (Սաղմ. ԺԸ 13)) Աստծու խոսքով տեսնել չեն ուզում: Ուրիշները զօր ու գիշեր սովորում են, որ հարստություն ձեռք բերեն, որը մարմնի հետ միասին թողնելու են այս աշխարհում, բայց հոգեշահ հարստություն Սուրբ Գրքից կուտակել չեն կամենում և հոգու հետ այն աշխարհ գնացող հարստությունն արհամարհում են: Ոմանք ձգտում են ողջ ու առողջ պահել վաղ թե ուշ աճյուն դարձող մարմինը, իսկ անմահ հոգու նկատմամբ անհոգ են և նրա ախտերն Աստծու խոսքով ճանաչել ու բուժել չեն ուզում: Մյուսներն այլ բան են խորհում ու անում, իսկ այն, ինչ անհրաժեշտ է ըստ Քրիստոսի վարդապետության, անտեսում են: Բոլոր սրանք և սրանց նմանները նման են այն մարդուն, ով գրոշները պահում է սնդուկի մեջ, բայց անփույթ է հազար ոսկեդրամի նկատմամբ, կամ էլ` նրան, ով խեղդվում է ջրում, սակայն, չմտածելով իր անձի մասին, ուզում է իր իրերը փրկել (ս. Տիխոն Զադոնսկի):
Անհագորեն և առանց ձանձրանալու Սուրբ Գիրք ընթերցեք, խոկացեք այդ մասին, սովորեցրեք և կրթեք նաև ականջները` սիրելու և ունկնդրելու աստվածային պատվիրանները, աղքատներին ու զրկվածներին և բոլոր նրանց, ովքեր կարիքի մեջ են, անհրաժեշտ պետքերի հետ միասին նաև այդ մատուցեք նրանց լսելիքին (Հովհաննես Սարկավագ):
Գրիգոր Դարբինյան
«Ինչպես կարդալ Աստվածաշունչը» գրքից