Պատասխան – Կոռնելիոսն այսպես է մեկնում այս խոսքը. «Հատկապես Քրիստոսի ժամանակն է հետին ասվում, քանզի Քրիստոս է օրենքների և մարգարեների վախճանը: Հետին է ասվում՝ նայելով սկզբին և աշխարհում մնալուն»: Եթե ի սկզբանե աշխարհի բոլոր ժամանակները բաժանենք այսպես՝ սկիզբ, միջին և հետին, կամ երեք օրենքների ժամանակի՝ բնության, Մովսիսական և շնորհական, այդ ժամանակ շնորհական օրենքը կլինի վերջինը, որից հետո մեկ այլ օրենք չպիտի գա: Ուստի այդ օրենքների ժամանակը կկոչվի հետին օր: