Ունեցավ. թեև Ադամը բազում արու և էգ զավակներ ունեցավ, սակայն միայն երեք որդիների անուններն են հայտնի՝ Կայեն, Աբել և Սեթ: Կայենը իր մեղքի պատճառով մերժվեց, Աբելը դեռևս չամուսանացած՝ Կայենի ձեռքով սպանվեց, հետո Սեթի ծնվելով Ադամի համար մեծ մխիթարություն եղավ: Մանավանդ, որ Աստված նրան Իր շնորհներով էր զարդարում, որպեսզի մարդիկ Աստծո ողորմությունից հույսները չկտրեն: Այնպես որ Սեթի առաքինի և Աստծուն միշտ հնազանդ մնալու պատճառով նրա սերունդը Աստծո որդիներ կոչվեցին (Ծննդ. Դ 26): Սրա որդին Ենովսն էր, որը առաջին անգամ հայտնի կերպով և պատվով ժողովրդի հետ Աստծուն երկրպագություն մատուցելով, աղոթք և աղաչանք արեց (Ծննդ. Դ 26): Դարձյալ նրա ցեղից Ենոքը Աստծուն հաճելի և առաքինի լինելով, Աստված նրան մարմնով այլ տեղ փոխադրեց (Ծննդ. Ե 24): Նոյ նահապետը նույնպես նույն ցեղից էր և Աստծուն հավատարիմ ու հաճելի մարդ էր:
Մտքումդ պահիր, որ Աստծուն կատարյալ հնազանդություն ցույց տվողը, որդիական պատիվ ստանալով, բոլոր տեսակ նեղություններից զերծ է մնում, ինչպես որ Նոյը Աստծո ողորմությամբ ջրհեղեղից ազատվեց, սակայն Աստծո հրամանին անհնազանդ եղողը, Աստծո որդիության պատվին չարժանանալով՝ մարդկանց որդիներ են կոչվում, ինչպես որ Կայենի ցեղի աղջիկները մարդկանց աղջիկներ կոչվեցին (Ծննդ. Զ 2), որոնք հետո ջրհեղեղով կործանվեցին:
Պողոս եպս. Ադրիանուպոլսեցի, «Զանազանութիւն հինգ դարուց», Հատոր Ա, Վաղարշապատ, 1902