22 Նոյեմբեր, Ուր, Հինանց պահքի Ե օր

Ի՞նչ խորհուրդ ունեն վերոնշյալ մորենին և կրակը:

Մորենին խորհրդանշում է Իսրայելի ժողովրդին, իսկ կրակը՝ նրա կրած չարչարանքը: Քանի որ մորենին մի թույլ մացառ է և շուտ է այրվում, նմանապես իսրայելացիները, իբրև գերի թշվառ մի ժողովուրդ լինելով, անգութ փարավոնի ձեռքից անկարող լինելով ազատվել, նրա անգութ հարստահարությունը կրակի նման իրենց այրում էր: Բայց ինչպես հուրը այրում էր հիշյալ մորենին և չէր կարողանում մոխրացնել, նույնպես և Իսրայելի ժողովուրդը, թեպետ անտանելի և ծանրագույն չարչարանքներ կրեցին, սակայն Աստծո ողորմությամբ իրենց անձերը անվնաս մնալով օր օրի բազմանում և աճում էին:

Իսկ մորենուց եկած ձայնը, որ ասում էր. «կոշիկներդ ոտքերիցդ հանիր» Աստծո ներկայության նշանն էր, Որի մոտ համարձակությամբ գնալ կամ կոշիկով կանգնել անպատշաճ է: Քանզի Մովսեսը, այն հասարակ կրակ կարծելով, ցանկանում է մոտենալ դրան: Մանավանդ, քանի որ փարավոնը իսրայելացիներին կավ պատրաստել էր տալիս ոտքով, որի պատճառով Մովսեսին հրամայվում է կոշիկները հանել, որպեսզի մտաբերելով իր ազգականների մերկ ոտքերով, որպես գերի, այդ անարգ և դառը ծառայության մատնված և սոսկալի տառապանքների ենթարկված լինելը՝ Եգիպտոս գնալու և ժողովուրդը փրկելու դժվար պաշտոնից չհրաժարվի:

Այստեղ արժանի է նկատել, թե մարդը որքան է պարտավոր Ս. Եկեղեցու և սրբազան վայրերի նկատմամբ հարգանք և պատիվ ընծայել, և Աստծուց վախենալով դրանց ակնածությամբ մոտենալ, քանի որ կոշիկը ոտքից հանելը մարմնավոր ցանկությունները մեր մտքից ու սրտից կտրել հանելու նշանն էր:

Իսկ հոգևոր առումով մորենին՝ Ս. Աստվածածնի, և մեջը եղած հուրը՝ Աստծո Բանի մարմնավորվելու օրինակն է իմացվում:

Խրատ վերցրու, երկրի վրա մարդն իբրև մի մորենի է, մարմնական ցանկության և փառքի հոգսերը կրակի նման են, որոնց անձնատուր եղող մարդը, կրակի մեջ ընկածի նման, իր հոգու տառապանքների և տանջանքների պատճառն է դառնում: Բայց նա, որ մարմնի հաճույքներին և աշխարհի փառքին հետամուտ և հակված չէ, և միշտ Աստծուն հուսալով Նրա կամքին համաձայն է վարում կյանքը, այրվելով չի մոխրանում, քանի որ Աստված Իրեն հուսացողներին այսպիսի կրակներից Իր ողորմությամբ անպատճառ պահում է:

 

Պողոս եպս. Ադրիանուպոլսեցի, «Զանազանութիւն հինգ դարուց», Հատոր Ա, Վաղարշապատ, 1902

Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․