Պատասխան – Հիրավի, ճշմարիտ է Աքվինացու վկայությունը: Ահա այս երեքից առաջինը Քրիստոսի մարդեղությունն է, երկրորդը՝ երանյալ Սրբուհի Աստվածածինը, իսկ երրորդը՝ արդար հոգիների երանությունը: Եթե կամենում ես պատճառն իմանալ, այս է. Քրիստոսի մարդեղությունը մարդկային բնության միավորումն է Աստծո Բանի հետ: Որովհետև Աստծո շնորհիվ եզերվեց այս գործողությունը, որ է աստվածագործությունը, անհնար է առավել բան անել, քան այդ, քանզի Աստծուց առավել բան չկա: Ի՞նչ կա սրանից առավել, որ Աստծուն և հողը միավորի:
Երկրորդը Սրբուհի Կույսն է, որովհետև Աստծո մայր դարձավ: Ահա նրա գերազանցությունը ևս Աստծո շնորհիվ սահմանվեց: Ի՞նչ կարող էր լինել սրանից առավել: Բեռնարդոսն ասում է. «Ինչպիսի մեծ աստվածագործություն. Աստղը կրեց արեգակին, առուն՝ աղբյուրը, և վերջապես ստեղծված Մարիամը բովանդակեց ստեղծող Աստծուն՝ Հիսուսին»: Հիրավի, սրանից առավել բան չի կարող լինել:
Երրորդն արդարների մշտնջենավոր երանությունն է, որը հենց Աստծո ցանկալի տեսությունն է և գերազանցապես բարիով զմայլվելը: Դրանով հագենում են մարդու անհագ ցանկությունը, հոժարությունը, իղձը և ասում է՝ բավական է: Ահա սա՛ ևս Աստված սահմանեց: Արդ, ճշմարիտ է վարդապետի ասածը, թե այս երեքից առավել բան չի կարող լինել: